niedziela, 27 lipca 2014

Wyjaśnienia...

Nie zapomniałam o Was! Co to, to nie!
Ostatnio w moim życiu bardzo dużo się dzieje - załatwiam studia, robię prawo jazdy, pracuję dorywczo, a jeszcze muszę to pogodzić z chłopakiem i przyjaciółmi... Na pisanie mam baaardzo mało czasu :(
Przepraszam Was za brak notek, ale mam nadzieję, że rozumiecie... Ten blog wiele dla mnie znaczy, jednak jest to moje hobby, na które mogę pozwolić sobie dopiero po obowiązkach.
Ale z lepszych wieści - najnowsza notka pojawi się max jutro wieczorem. Mam skończoną połowę rozdziału i mam nadzieję, że pomimo mojego lekkiego stanu upojenia alkoholowego (wczoraj wesele, dziś poprawiny - ledwo żyję), uda mi się napisać to ładnie i zgrabnie :D Dlatego wyczekujcie cierpliwie!
A na koniec pytanie - co myślicie o możliwości trójkąciku Ana, Elixa i kogoś jeszcze? ;)

Kocham Was i dziękuję za pamięć!
Lekko pijana, nieogarnięta, nadal strachliwa za kółkiem Ashtray - studentka pedagogiki!

3 komentarze:

  1. Haha, oby nie pijana i za kółkiem, bo to może okazać się niebezpieczne ;p
    Jeśli chodzi o brak rozdziału, to trochę mi się tęskni, ale wiem jak to jest, kiedy ma się tyle rzeczy na głowie, a mało czasu na pisanie :c także będę po prostu cierpliwie czekać.
    Co do trójkąta, nie lubię. Nie lubię i nie polubię. Czytałam kiedyś jedno opowiadanie z trójkątem i cały czas się zmuszałam. Choćby nie wiem jak dobrej jakości był taki tekst, ale wybacz, jestem przeciwko. Zrobisz jednak jak będziesz uważała, w końcu to Twoje opowiadanie, toteż masz pełne pole do popisu.
    PS Jeśli jeszcze prawka nie zrobiłaś, to życzę powodzenia na egzaminie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, cieszę się i mam nadzieję, że już nie długo będziesz mogła sobie odpocząć, cobyś sie nie zajechała. Co do trójkącików, to teoretycznie nie mam nic przeciwko, ale nie pasuje mi on zupełnie do Ana i Elixa, sorki. Oczywiście, niczego nie narzucam. Powodzenia w robieniu prawa jazdy, jak najwięcej czasu dla bloga (tylko się nie zajedź, bo będzie mi bardzo smutno), weny no i przede wszystkim - czasu, bo odniosłam wrażenie, że trochę ci go brakuje. c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepraszaj, poczekamy ile będzie trzeba :).
    Co do trójkąta jestem bardziej na nie, ale rób jak uważasz i tak wszystko co Twoje pochłaniam z prędkością światła :).
    Powodzenia w robieniu prawa jazdy (trzymam kciuki :)), dużo czasu, weny i żeby kac Cię jutro nie męczył :). Co do studiów pedagogicznych- gratuluję!

    OdpowiedzUsuń